NYHETER I GARDEROBEN! <3


Efter skolan stack jag in till stan och mötte upp clara, emilia och vikku och tog en fika. Sen gick jag till mammas jobb och vi gick och kolla i ngr affärer innan vi stack hem. jag fick med mig lite saker hem. jag tror jag ska in till stan i morgon såg nämligen en tröja snabbt när jag sprang igenom NK som jag glädjeligen skulle ta med mig hem!
jag hittade ngr andra saker på Zara som jag gillade men dom fick inte följa med mig hem idag!
I morgon är det FREDAG!!!

jag shoppa ett par svarta jeans, ett paljettlinne (långt) och en klänning



svarta jeansen (H&M)



mattsilver paljetter både på framsidan och baksidan (oversize)
(ZARA)



svart siden klänning typisk sommar klänning
den är flätad på ngt konstigt sätt vi bröstet. den är svart/grå
(zara)



PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0