YOHANNA PRATAR OCH PRATAR :P HAHA (ROLIGASTE PER. ATT PRATA MED I MOBILEN!) <3

God morgon!
gissa vad jag hitta på sängen när jag kom hem från fredrika! ännnu en present från min mor!
jag måste ha en magisk säng! kanske inte är så bra ide att byta ut den här för en bredare! Sitter och pratat med Yohanna i mobilen och jag ska snart upp och dusha och göra mig i ordning men det är så varmt och skönt i sängen så jag tänkte mysa lite till! Som jag har nämn förut så ska jag ju ha ett praktiskt prov i musiken där man ska sjunga och spela men
tänkte om jag tar lite svårare piano solo så behöver jag itne sjunga!!! :D låten jag ska spela heter "River Flows in you" 

jag fick ett par svart jeans! :D jag har verkligen behövt ett par!


 



"RIVER FLOXS IN YOU"
(jag kan faktisikt början :P haha den är skit svår!!! )



PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0