YOU MAKE MY HEART GO BOOM BOOM!

Nu längtar jag så otroligt mycket efter sommaren! efter att bara kunna gå ut med jeanskjol och en lös t-shirt eller ett linne inte mer komplicerat än så! !och efter värmen!
jag längtar efter att kunna sätta på mig högklackat och gå ut! haha jag vet det låter konstigt men jag förknippar sommare med bland annat det! det är bara 5 månader tills sommaren börjar komma! jag börjar redan undra vad som kommer finnas i affärerna till sommaren! haha ja jag har inte sagt att jag är riktigt helt normal!

Chanel! LOVE!
chanel är min största ikon. tyvärr så lever inte hon idag! men de har lyckas hålla kvar hennes kännsla!
jag skulle  bara kunna önska att de här plaggen hängde i min garderob just nu!





MY NEW SOMMAR LOVE!

Jag tycker att skor och väskor är nog det bästa människar har kommit på!
jag menar en väska eller ett par skor kan liva upp hela klädsen!!!
ett par lite ljusar jeans och ett vitt linne med ett par högklackat (ngr som verkligen sticker ut)
and your good to go!





sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0