I LOVE YOU JIMMY.C!

Hejhej
jag försöker komma på vad en låt heter! det är den som är på let's dance reklamen! men jag hittar den inte så om ngn vet vad den heter så säg gärna!

det va skit kul att åka skidor första åket är ju alltid lite läskigt men sen så susande vi ner för backarna :P haha jag tycker att det är skit läskigt med små ungarna som åker är STÖRTAR ner för backarna! jag höll på att åka på en idag! men efter 2 timmar blev vi hungriga efter att inte ätit ngt på hela dan/förmiddagen har aldrig varit ett stort fan av frukost så gick vi inn i stugan efter typ en kvart gick vi ut och åkte ännu mer. sen så åkte vi hem och jag träffa mamma på bussen och blev lyckligt överaskad med en påse som hade ett par skor i den!!! ett par från Jimmy choo for H&M.
 
sen så har jag bara tagit det lunget efter jag kom hem, så himla skönt!

bilder från idag

emilia i baken



clara i backen





hedda i backen




och jag i backen


pussar


Kommentarer
Postat av: tuba

åååå super fina skor - jimmy choo ! :D



härliga bilder tinna puss

2010-01-10 @ 22:50:21
URL: http://tubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0