DET BOR EN ÄNGEL I MITT RUM

Jag har en fråga! när kommer solen tillbaka? ja, jag vet att jag sa att jag älskar regn Men nu vill jag bli brun brunare brunast!!! och om jag ska lyckas med det, så behövs solen! okej nu kommer en just nu moment just nu sitter jag och smörjer in mig eller mina ben med viktoria secret som doftar ljuvligt! den heter Endless love härligt namn va, samtidigt som jag skriver och lyssnar på musik. Ngt jag är väldigt lycklig över är att mina naglar dom som sitter på fingrarn, vad heter det nu igen? fingernaglar? nej det låter ju konstigt! dom iallafall har börjat växa ordentligt och jag har slutat bita! det är nämligen ngt jag gör, och det är en av de där dåliga vanor att bita på naglarna när jag är nervös, stressad eller rädd. Det jag hade tänkt komma fram till är att nu kan jag till och med ha fransk manikyr! jippi! nu ska jag krypa ner i min mysiga säng!


en gammal egobild ;)



GOD NATT KYSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0