ROAD TRIP

perfecta vädret
perfecta stämningen
perfecta stället
perfecta tiden
perfecta shoppingen
perfecta åksjuketabletten

helt enkelt perfect att ta en road trip! nu så har jag inte gjort så många sånna men jag gillar iden. jag älskar att åka bil med en kudde och en god sömn haha jag sover igen typ hela, som när vi åker ner till danmark somnar jag gatan ut och vaknar när vi är framme på hotelet och såklart på båten.

hoppas ni kommer att ha det härligt i stockholm de här dagarna jag är borta! och gör mig stolt med mycket  shoppa nu!

en bild på mig och cissi (jag saknar dig! kom hem!)



KYSSAR TILL ER STOCKHOLMARE


Kommentarer
Postat av: moa

fin blogg!

besök gärna min, skulle blivit sjukt glad!

kram :)

2010-07-31 @ 10:43:09
URL: http://moaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0