SOMMAREN ÄR HÄR :D

tja bloggen!
idag har varit awesome! stan, bad och FREDRIKA! wohoo...
jag och fredrika stack ner till vattnet och bada. jätte härligt! nu sitter jag hemma hos fredrika och skriver.
livet är så HÄRLIGT! jag känner mig jätte glad :D funderar på att gå ut i köket och äta lite glass. GLASS ÄR GOTT!
tycker inte ni bloggläsare det? ingen sommar utan glass! ingen vinter heller för den delen. ett liv utan glass = ett glasslöst liv. visst är jag smart? imorgon ska jag tillbaka till stan, leta efter kepsen. ska nog följa med fredrika till centralen också och vinka av henne. kommer inte hem förens på tisdag!!! det är ju hur långt som helst tills det :O hoppas tiden går fort tills dess. imorgon tror jag också att jag ska gå till mataffären, köpa en morot och äta den på vägen hem. morötter är till och med bättre än glass! morötter = mums! gröna härliga morötter, aaah

nästa vecka är det efterlängtade seglarlägret! segla, segla, segla:O oh la la. jag och fredrika ska segla sönder alla andra båtar. då kan ingen säga att dom är bättre än oss! smart jag är! jag vill segla en snorgrön båt medans fredrika vill ha en marinblå. hon kan vara så envis ibland! hon säger att snorgrön är en ful färg men det tycker inte jag! snorgrön är ju skitfint! min favvofärg. vi får se hur det blir med båten men jag ska försöka övertala henne att ta den snorgröna. nu kom jag på en till bra grej med en snorgrön båt! om du behöver peta näsan och sen sätta någonstans kan du ju sätta det på båten. ingen kommer att märka något!


jag är sugen på att dammsuga! jag älskar att göra det! att höra det vackra ljudet när en dammtuss sugs upp. oftast brukar jag först dammsuga hela vår lägenhet, sen öppnar jag dammsugaren, river sönder dammsugarpåsen och häller ut allt damm och börjar om på nytt igen. det är vad jag gör på fritiden. wohoo

en grillad korv! det vill jag äta. mums

eller bananskal! mmmmm... det är himmelskt gott!

i natt funderar jag på att dygna! att vara uppe och se soluppgången är vackert. men det är inte därför jag ska vara vaken. jag vill bara kunna dammsuga! grannarna brukar ofta knacka på runt fyra tiden. de skäller på mig och säger att de inte kan sova men det skiter jag i! jag vill dammsuga.

kommer tillbaka till datorn snart ska bara hämta dammsugarn!







oj nu är det jag fredrika som skriver. tinna somnade på vägen till dammsugaren. det går inte att väcka henne. hon har somnat i dammhögen hon precis hade hällt ut. aja jag lägger iallafall upp några bilder från badet idag :)

KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0