JAG + FREDRIKA= FLUMMMMMMM!

jag har tråkigt med mig själv på msn!
haha konstigaste hittills

tinna säger:
han 'r snygg!  
och du vet inte vem jag snackar om!  
mohahahaha  
du fattar inget  
du ba va???
jag ba mo ha ha ha 
vi ba CP 
jag ba så vacker du ba 10  
jag ba juppe du
 
sen du ba FREDRIKA ÄR BÄST!jag ba ingen pestt! 
du ba du är sjuk
jag ba kosse sjuka
vi ba hahahahahahaha 
jag ba skrattar du 
du ba ja 
jag ba ja 
vi ba skratt
du ba han är snygg
jag ba vem 
du ba han 
jag ba ahh han 
du ba fiskarna

Fredrika säger:
va?????

tinna säger: 
jag ba wow 
du ba ja
sen ba nääää
jag ba du 
du ba hungrig
jag ba debeljko 
du ba lipsy 
jag ba jaaaaaaaaaaa 
du ba passionsfrukt 
jag ba centerbordet!
du ba ohhh jaaaaa! 
jag ba fågel du ba eller mittemellan 
jag ba eller fisk
du ba sååååååå snygg
jag ba ahhhh fågeln
du ba coooool

Fredrika säger:
och ja ba vad pratar du om?

haha bilder från den blåsiga sista dagen i BRELA



KYSSAR FRÅN DE KONSTIGA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0