GE MIG ETT R, GE MIG ETT E, GE MIG ETT A, OCH DET BLIR !REA!

TANDLÄKAREN, SHOPPING & LIDINGÖ
jag blev väckt kl. halv åtta! för att jag skulle till tandläkaren! om det finns ngt som är så härligt som att vara hos tandläkaren så hojta till! jag älskar verkligen att gå till tandläkaren! men han sa att det såg helt prefect ut så han blåste (vet inte vad dom heter) inte med dom där roliga sakerna i munnen :( sen träffa jag min faster och det blev shopping! jag fick även välja mig en skolavslutnings present och plocka även med mig två andra saker på zara! presenten blev ett par skor från zara som jag har kollat in länge och nu var dom på rea och tänkte köpa bla dom men då fick jag dom isället. efter tandläkaren och shoppingen blev det taxi till Lidingö där vi träffa min kusin som väntar barn, åhh jag längtar till den lilla plutten kommer ut! då blev det ännu mer shopping i lidingös centrum. Det fick bli lite baby kläder på Liten på Ön för att hennes bästa kompis äger den sen åt vi lunch på Järnet super gått! sen åkte vi hem till min kusin och haade det jätte mysigt! det fick bli en liten släkt dag, mysigt med sådana!

shoppingen:
allting är från zara


(skorna jag fick)
799kr nu 599kr




279kr nu 199kr





denna underbart söta cardigan va inte på rea men kosta endast 299kr

KYSSAR FRÅN ME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0