580 INLÄGG

Vikkus iphone
Skrev ett långt inlägg på tekniken (på vikkus iphone) men jag råka deleta det så det bliv inget och jag orkade inte skriva om det. Det har varit en härlig dag idag men jag har en känsla av att det inte att bli lika underbardag imorgon har nämligen NO prov!!! så nu sitter jag här och pluggar och lyssnar på musik.. jippi!
Kläppen nästa
på torsdag åker jag och freddi till kläppen ska bli helt uderbart!!!! komma bort och bara åka skidor och bara ha riktigt kul! vi ska prova på snowboard igen men jag hoppas även på ngr skidåk.
På måndag
kommer island för näst nästa vecka är det ju påsklov och då åker alla på pappas och nästan alla på mammas sida åka upp till sälen och åker skidor, vi kommer att bli ca 22 st så vi blir ganska många. men det ska bli väldigt mysigt! som tur kommer min kusin så är 17 ska fylla 18 som är på mammas sida så jag kommer att ha lite kull iallafall! vi är massa barn så det kommer bli fullt upp.
På önskelistan
den här söta odd molly grovstickade kofta/tröja står på min påskönskelista
prefect på svala sommar kvällar!
fullsize
ligger på ca 2000kr
värt det tycker jag!!!
ryggen
fullsize

Ny mobil påväg
ska beställa den här mobilen imorgon!
mobilen är mycket snyggar i verkligeheten tycker jag personligen. men jag vet inte om jag vill ha en vit eller svart! tycker att den vita ser lite plastig ut!

det va allt för mig den här gången. håll ögonen öppna för ett nytt inlägg snart!

// LOVE T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0