BIO, SMULTRON OCH KOMPISAR


Idag va vi på skolbio haha det låter som om jag går typ i 1:an. Vi såg Fish tank och den var inte spc bra! innan bion åkte jag Lisa och viktioria in till stan och åt lunch på kofi (det stavas så, så ni inte tror att jag har tappat det helt) mysigt, älskar att vara inne i stan vid den tiden! efter filmen åkte jag och Lisa mot skolan igen för att möta upp becca men innan det så gick vi in på daglivs och köpte en stor smultron läskeblask mums. så hoppa becca på bussen och vi åkte hem till henne och baka kladkaka men vi baka den aldrig utan vi åt smeten! sen stack jag hem och nu ligger jag här.


smeten

haha becca och lisa

lisa och jag

// LOVE T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0