DNA, GEN OCH KROMOSOM

Just nu sitter jag och pluggar massa eller jag ska börja plugga nu! har no prov i morgon på Arvet och DNA. I morgon kommer mamma hem från paris och jag har hört att hon har shoppat åt mig! jippi Tillbaka till provet jag tycker att biologi är intresant om människo kroppen och allt det där men jag är sjukt mycket att komma ihåg och vår lärare försöker verkligen inte underlätta för oss på G har vi 13 pungter vi ska kunna på VG är det 10 och på MVG är det och där är det bara 3 men alla är så invecklade som tex bekriv vad DNA är gen är och vad kromosom är! bara det här avsnittet av det här kapitlet är 34 sidor!så jag har 34sidor och ca 23 pungter jag ska läsa, besvara och kunna tills imorgon! men jag får skylla mig själv att jag inte börja plugga tidigare






// LOVE T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0