IT'S THE ZSA ZSA ZSU <3

Ni som har sett elr kan sex and the city utan till och in vet vad det betyder!

Dag började med att jag kom till skolan och upptäkte att NP i engelska hade börjat för  en halv timme sen, härligt dagen börjar tänkte jag. vad har hänt mer idag inget spc tror jag haha i förrgår hade vi speed dating på engelska första riktigt roliga engelska lektionen! efter skolan stack jag till träningen 2 timmar fys min favorit!!! efter träningen så var det dags för middag så klart och för att mamma åkte till Tyskland idag så blev det suchi så klart!

min vecka

måndag-inget spc shoppa lite
tisdag-no prov naprapaten och sen sova
onsdag- NP engelska och sen träning
torsdag- tar bussen med freddi upp till kläppen vid ett
fredag- ÅKA SKIDOR och SNOWBOARD!!!
lördag-ÅKA SKIDOR och SNOWBOARD!!!
söndag- tror vi åker lite skridor om vi hinner och sen måste vi dra oss hem


nu ska jag städa mitt rum för island kommer på måndag och sen ska jag packa!!!

i min almanacka



// LOVE T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0