MINA GOGGLES HAR GÅTT SÖNDER!

TRASH
upptäkte igår att mina goggles har gått sönder! vilket är bra för det menas med nya! så tummen upp, märkte även nu att de har blivit ganska repiga av alla grenar i skogen. problemet är att jag inte hittar ngr jag gillar. jag tror jag vet vilka jag vill ha men jag vet inte vad de heter!? jag så ngn i backen som hade dom!


ME TODAY

haha ser nyvaken ut :P

MIN DAG
min dag har varit riktigt skön hade HKK i tre timmar och sen inget mer hade lite musik i typ 10min oxå. den här veckan får nämligen jag göra vad jag vill och får göra mitt egna schema sne hämta vi island och nu är dom här så det blir en stor middag och sånt. men nu ska jag plugga lite mer skit tråkig musik! ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0