FULL RULLE

Efter skolan åkte jag hem till Fredrika och va där en stund och nu är jag hemma i mitt ljuva hem. Ska sy lite så jag blir klar med min volang/tublinne jag ni få se resultatet imorgon förhoppnings vis! Idag hade jag även svenska och No prov no provet va NP som jag missa. Det har varit helt underbart väder idag! så tummen upp för det och att det håller i sig! jag börjar bli frisk nu så jag ska nog börja springa igen och jag längtar efter det haha det trodde jag aldrig. Men nu ska jag sy så vi hörs!

Raka av mig allt kissie hår och klistra på mitt igen! och sen ´flög mina pumpade läppar i väg så nu vet jag inte vart de är!? så jag får nöja mig med mina vanliga igen! haha nej skoja bara så äklig är jag inte!


// KYSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0