PANIK!

jag har ingen balklänning och balen är på trosdag! jag börjar få lite panik! så nu ska jag leta förfullt idag och sen ska jag fixa naglarna med fredrika oxå.

lördag: hitta balklänning och fixa naglarna med fredrika
söndag: valla och sen Sex and the city med cissi
måndag: sola, skola, träning
tisdag: photoshoot
onsdag: sola och skola
torsdag: BALEN
fredag:
åker på klassresa eller studentskiva har inte bestämt mig
lördag:klassresa
söndag: klassresa och åker hem :(

som många av inte vet för jag har inte skrivit det i blogg så fick jag av fredrika i födelsdagspresent att vi ska fotas av en fotograf SUPERKUL! och det är det som händer på tisdag.  jag tycker att svart vita bilder är de finaste!

tre ego bilder



KYSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0