UNDERBAR REGNING DAG!

Haft en underbar! Jag har varit på stan tittar ju runt på lite saker så jag vet vad jag ska önska mig. Jag Köpte ett par shorts och två tröjor. Sen valde jag ett par wayfarers som jag ska få bland annat i födelsedags present för det fanns bara ett par kvar av de jag vill ha de kommer inte ta in ngr fler. snacka om att jag hade turen på min sida idag och det händer inte ofta kan jag säga! Sen så åkte jag till min lillkusin och kolla på deras små kattungar som är 3 veckor tror jag hur gulliga som helst! och nu sitter jag här hemma och är skit trött! senart kommer blider på blogg jag lovar när min kamera blir återstäld!
här kommer dagens look



// KYSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0